Monday 8 August 2011

di sini ku di uji...

........my famly...is my live...
tp knpe di sini puncanye???
saya sayang famly saya tp disini bermula segalanye,,

kenapa aku...???
kenapa disini..??
kenape...kenape..kenape???

mungkin disini permulaan & disini juga penutupnye...

tp ujian itu smua adlah yg terbaek buat diriku...walaupon perit..sdih,,,sakit...
tp insyaAllah kifarah dosa2ku yg terdahulu...

dan.................................................................

ini tandanye Allah masih sayang n kasihkn aku...n ingin beriku pluang untuk berubah....

supaya menjadi manusia n hamba yg brguna...

Firman Allah bermaksud: “Dan kamu tidak dapat menentukan kemahuan kamu (mengenai sesuatu pun). Kecuali dengan cara yang diatur oleh Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan seluruh alam.” (Surahat-Takwir ayat 29)

smua yg ter ini adalah atturan Allah n mungkin ini yg terbaek..tp aku xkn lupa berdoa..supaya ak dapat hidup bahagia satu hari nanti di SYURGA FIRDAUSI dengan MA..BAPA...KAKAK2KU...n dengan ADIKKU...

insyaAllah...

No comments:

Post a Comment