Friday 12 August 2011

Zikir, Kaedah dan Cara Paling Afdhal (2)

Bismillah.. Dengan Nama Allah...

Ya Robbi Solli A'ala Muhammad , Ya Robbi Solli Alaihi Wassallim....
Assalamualaikum wbt...

Dengan izin dan Rahmat Allah , saya menaip...
Saya ada banyak soalan berkaitan topik ni... Boleh tak saya tanya ??
Maaf lah kalau menyusahkan , tapi saya betul-betul ada masalah berikatan ibadah ni..

Ada tak sudi nak jawab ? saya nak mintak otai kongsi ilmu.. ada benda yang perlu saya tahu..

  Daripada Abdullah bin Amr r.a, Nabi s.a.w. bersabda :"Sahabat yang terbaik disisi Allah adalah sahabat yang paling banyak BERBUAT BAIK kepada sahabatnya."(Riwayat Ahmad dan al-Tirmizi)

Bolehkah sahabat2 yang sudah mempunyai ilmu zikir dan sudah mempunyai syaikh menjawab soalan2 saya?? Penting sangat ni... Kasih kan lah saya yang jahil lagi hina ni..

  Daripada Abdullah bin Amr r.a, Nabi s.a.w. bersabda :"Orang-orang yang BERSIFAT KASIHAN, dikasihi oleh yang Maha Mengasihi. Kasihanilah mereka yang di bumi nescaya yang di LANGIT akan MENGASIHI kamu ."(Riwayat Abu Daud dan al-Tirmizi)

No comments:

Post a Comment