Wednesday 2 November 2011

berfikirku sejenak....

tbe2 saya terfikir..
apalah yang akn terjadi padaku akan datang ye?....
dulu ku tunggu  lepas habes diploma...
tp sekarang pula ku tunggu ap ye?...

ap tujuan saya lpas ni..
kmne saya akn pegi..
nnti dpt keje btol2 cam ne aik..
walaupon org krje smntara tapi susah gak..
cmne ye lau dh kje btol2 nnti..
tgk orang2 sekeliling wlaupon ad yg da keje tetap tp idop ssah jgk...
xckup ke gaji diorg tuh..
tup2 saya terfikir nnti saya da keje btol2 gaji saya bpe byak..
ckup ke tuk mse depan..
skrg nie pon krje smntara gaji cukup2 makan je...
nnti macam mane aik???
lme gak saya fikir kn ttg hal ni..
tp stil xnmpk ap2 lg..
camne la org lain leh jdi jutawan sekejap je..
mne diorg dpt duit byak2..
klu saya da kawen nnti cam ne plak..
lau dapat suami kaya ok lah..
xpyh nk susah2 fikir sal kje..duit..
tapi..
cam ne plak lau dapt suami yg biase2..
dpt ke saya bantu suami..
tu pon klau kje..@pun gaji byk..
huhu.. entah la..
klau di fikir kn skrg mmg xkn dpt jwapan ny kot..
kne tggu n lihat ap yg akn jdik pd diri ni akn dtg..
dpt ke saya capai impian n cite2 saya..
dpt ke saya tunai kn jnji2 saya nnti..
ap yg leh saya wat skrg just berusaha ap yg terdaya utk dpt kn sume tuh..
dan
berdoa..meminta pada yang Maha Esa..
xd la terfikir smpai nk jdik mcm Irfan Khairi ke..
tu otak super genius..
klu bole saya pon nk gak..
hehehe..
hope so mse depan saya nnti baik la..
bahgia.. xssah.. dpt bantu suami nnti..
usaha.. usaha..usaha.. smpai berjaya..
amin..
ya allah.. mkbul kn la doa2 hamba mu ini~

                                                                                                                                    CINTA ILLAHI

No comments:

Post a Comment