Wednesday 2 November 2011

berfikirku sejenak....bahagian 2..

ermm...
terfikir lagi..
knape saya boleh berada di travel agency???
kerana saje2...
atau
kerana ingin mencari pngalaman..
atau
kerana ingin ceburi bidang nie..
atau
kerana duit semata2..

ermmm...
semakin pelik dan hairan..
sbb saya inginkan kebebasan...
sbb saya inginkan ketenangan..
sbb saya inginkan keselesaan..
sbb saya inginkan kekuatan iman..
tetapi...
ap boleh buat..
buat masa nie saya perlu kerja di sini...bukan kerna terpaksa tapi kerna tidak mahu susahkan ibu dan ayah...selain 2 saya ingin mencari pengalaman bekerja...dan pengalaman bila berhadapan dengan pelanggan...

kerna seumur hidup ku...ak tidak pernah bekerje..

alhmdulillah..
yg penting ak bersyukur sgt2..
terima kasih pada bos ak n org yg dh dptkan ak kerja ini..
-_-

No comments:

Post a Comment